Tuesday, October 13, 2015

Get it Scrapped - double page with 2 different backgrounds

Hi everyone!
Salut tout le monde!

Here's a layout I made about our latest trip to Myrtle Beach. I love Get it Scrapped for giving me good challenges!! I keeps scrapbooking fun and interesting. :) So the thing was to make a double page spread using 2 different backgrounds.
Voici un layout double que j'ai fait pour Get it Scrapped à propos de notre dernier voyage à Myrtle Beach. J'adore être dans l'équipe de Get it Scrapped car Debbie a toujours des super bons challenges pour moi. :) Ce mois-ci je devais faire une page double en utilisant deux fonds différents.













What do you think?
To see more ideas, head to the Get It Scrapped blog. :)
And if you want even more, you can register to the membership; there's a very good e-book just about double pages. I love it!!!
Vous en pensez quoi?
Pour voir plus d'idées, rendez-vous sur le blog de Get it Scrapped. :)
Et si vous voulez en apprendre encore plus, Get it Scrapped a un super bon cours, un livre tout entier sur les pages doubles!! Super bon livre!! 

Marie

1 comment:

Marie-Michèle Livernoche said...

Magnifiques pages!! J'aime beaucoup!! Inspirant!